De nieuwe site voor Jordy

Ik vraag nog even jullie geduld, maar de nieuwe site voor Jordy komt er echt aan!
Vele vrije momentjes ben ik er aan bezig om het zo mooi mogelijk te maken. Wat ik in de afgelopen periode heb geleerd aan css, html en flashcodes, dat is onvoorstelbaar. En dan heb ik het nog niet over feeds, voetteksten, watermerken, popuplagen, enzovoort.
Ik wist hier allemaal niets van, gaandeweg heb ik mezelf van alles geleerd. Waarbij ik nog steeds wel een hulpprogramma nodig heb, anders komt er (nu) nog niets van terecht. Maar voor een ieder die er ooit aan wil beginnen, geloof al die computerbladen en sites niet die zeggen dat het makkelijk is om te doen. Zelfs niet als je even gaat 'googelen' als je opnieuw een probleem tegenkomt dat je wilt oplossen. Er springen dan zoveel hulpprogramma's tevoorschijn dat ik door de bomen het bos vaak niet meer zie.
Het is ook lastig om de lay-out te maken. Welke kleuren, achtergrond, fonts etc. zou ik gaan gebruiken? En wil ik er wel frames in hebben? Of een banner? Neem ik een bestaande template als voorbeeld of ontwerp ik het helemaal zelf?
Na heel veel te hebben uitgeprobeerd en vele uren puzzelwerk ben ik dan nu toch tot beslissingen gekomen. De lay-out heb ik nu definitief uitgekozen, het is toch een eigen ontwerp geworden. Daarmee hou ik het geheel toch een beetje uniek.
De eerste pagina's zijn inmiddels ook af, nu de rest nog.

Nog eventjes geduld, het komt er echt aan.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd