Heftige dag

Vrijdag 16 juli...het is een heftige dag geweest, maar we hebben ons er heldhaftig doorheen geslagen. Dat moest ook wel, deze dag wordt nu eenmaal niet ineens uit de jaarkalender geschrapt.
Het was wel stil, vergeleken met wat het had moeten zijn. Het kleine vaste clubje was in de avond langsgekomen, dat voelde goed, dat was heel fijn. Feit dat de site van Jordy, zowel hyves, de door mij gemaakte site en deze blogsite volgens de tellers enorm veel bezocht is op deze dag laat ons zien dat er buiten ons waarschijnlijk nog vele anderen zijn geweest die op deze dag even extra bij Jordy hebben stilgestaan. Een enkeling van die vele bezoekers heeft een kleine reactie achtergelaten die ons erg goed doen. Sommigen hebben een lieve kaart gestuurd.
Waarschijnlijk is het voor iedereen die niet in deze situatie zit erg moeilijk te begrijpen hoe belangrijk het voor ons is om die paar reacties te lezen. Uit de grond van mijn hart hoop ik ook dat niemand van jullie ooit in de situatie terecht zal komen waardoor je het wel zou gaan begrijpen.
Wij weten dat Jordy nooit vergeten zal worden, maar tussen het 'weten' en krijgen van af en toe nog eens een lieve krabbel of berichtje zit voor mij zo'n groot verschil.
Nog steeds hoop ik dat er herinneringen gedeeld gaan worden op de pagina die daarvoor is aangemaakt, maar met het voortschrijden van de tijd vervliegt die hoop elke dag een beetje meer. Waarschijnlijk zal de site van Jordy binnenkort worden aangepast en misschien dat deze pagina dan zal gaan verdwijnen. Momenteel speel ik nog met die gedachte, net zoals ik al nieuwe ideeën heb om andere mooie pagina's te gaan toevoegen.
Denk nu niet dat dit deze week al voor elkaar zal zijn, de ervaring heeft me nu geleerd dat nieuwe pagina's maken op de site erg veel tijd in beslag neemt. Het kan dus nog even gaan duren, maar voor de vaste bezoekers zal er over een tijdje weer iets verrassends te vinden zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd