Nu al meer dan ik had durven hopen

Het is ongelooflijk, maar wat hangt er al veel in de boom van Jordy!
Dit had ik niet durven hopen. Ik wist wel dat er een aantal mensen zouden zijn die met zekerheid iets in de boom zouden gaan hangen, maar nu, op de zesde dag dat de boom er staat, heeft het deze verwachting al ver overtroffen.
Niet iedereen zal het een goed idee vinden, iedereen heeft zo zijn eigen gedachtes hierover. Dat geeft ook niet, als het ons maar goed doet. Maar dat zovelen het wel heel mooi vinden, dat is prachtig.
Met regelmaat zien wij voorbijgangers even stoppen om de boom te bekijken, af en toe zien wij iemand de tuin inkomen en even later weer verdwijnen. En dan hangt er weer iets in.

Elke dag maak ik een foto van de boom, zo zie je de aankleding groeien.
Echter, sinds de sneeuw is gevallen zie je wat minder van alles wat is opgehangen. Een mooie witte glinsterende laag ligt over alles heen. Aan de andere kant heeft wel iets, alles schittert hierdoor nog net even iets meer.
Met Jordy in de top, zoals het hoort.

Vandaag komt er nog meer, dat weet ik al, dat is me al ingefluisterd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd