We zijn er weer

Het weekje vrij is weer voorbij, we zijn weer thuis. Zoals altijd hebben we opnieuw leuke mensen ontmoet waarmee we enkele gezellige dagen en avonden mee hebben doorgebracht. Veel dingen hebben we gezien, Saihou heeft ons op zijn eigen wijze het land doorgereden. Bijzonder was de ontmoeting met zijn gezin en familie, maar vooral de indruk die wij hebben gekregen van hun leefwijze. De armoede is voor ons absoluut niet voor te stellen.
Een paar dagen hebben we gebruikt om te 'relaxen', maar echt uitgerust zijn we toch niet thuis gekomen. Jammer, maar sommige dingen blijven je gedachten dusdanig beheersen dat echt ontspannen er voor ons nu (nog) niet in zit.
Een heerlijke verrassing stond ons wel te wachten bij thuiskomst. Jeroen en Denise waren in alle vroegte opgestaan om ons op te halen. Jeroen met zijn eigen auto, het was allemaal dit keer dus goed gegaan. Op het moment dat ik Jeroen letterlijk op me af zag komen rennen, besefte ik pas echt hoeveel spanning ik daarvoor de hele week met me heb mee gedragen. En met Manon, Quint en Patriek was ook alles goed.
De vuurdoop om zonder kinderen weg te gaan is er nu vanaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd