Nog 'NET' niet....

Het is raar, velen zullen het niet kunnen begrijpen. Maar elke maand weer als het de negende is, beginnen die herinneringen nog erger op te spelen als anders. Terwijl ik daar zowiezo al veel last van heb. De negende, de elfde, de dertiende, de zestiende, allemaal datums waar ik nooit meer omheen kan. Misschien, zo zei ik gisteren nog tegen mezelf, wordt dat minder als het eerste jaar om is. Dat zou weer betekenen dat het al opschiet, want nog maar twee maanden en dan is het al zover.
Ongelooflijk, voor mijn gevoel is het alsof alles nog maar heel kort geleden gebeurd is.

Ondertussen blijf ik bezig met de website voor Jordy. Ik kan jullie vertellen dat het echt heel mooi aan het worden is. Voor de echte webdesigners onder jullie, ongetwijfeld zal het allemaal nog beter kunnen. Maar zoals ik het nu als amateur voor elkaar krijg, vind ik het al heel wat.
Van sommigen weet ik dat ze erg nieuwsgierig aan het worden zijn en vol ongeduld uitkijken naar de site. Maar ja, het moet wat mij betreft perfect worden, op mijn manier en voor zover ik dat voor elkaar krijg.
Alleen het voorblad al heeft inmiddels zijn elfde editie al gekregen. Alle vorige heb ik weggegooid omdat ik toch vond dat het het 'net' niet was. En dan volgen er nog een hoop pagina's, dus misschien kan je je dan voorstellen dat het lang duurt.
Misschien ben ik ook wel te kritisch, wil ik alles te mooi hebben. Toch blijf ik net zolang doorknutselen tot ik tevreden ben en het wat mij betreft goed genoeg is. Dus blijf ik bezig met al die moeilijke codes waar ik soms geen hout van snap. Gelukkig heb ik in de afgelopen maanden al veel geleerd hierover en lukken sommige dingen me nu moeiteloos. Dat scheelt toch weer.

Voorlopig blijf ik dus nog even doorstoeien met html, rssfeeds, albums, teksten, flash, lay-out en wat er allemaal nog meer bij komt kijken. Wat ik wel vast kan verklappen is dat er vorige week een verrassende pagina door mij is toegevoegd. Ik weet zeker dat jullie die straks, als alles online staat, massaal zullen bezoeken.
Verder vertel ik nog niets.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd