Druk

De afgelopen tijden ben ik zo druk bezig geweest met mijn boek, dat deze blog er een beetje bij ingeschoten is. Maar nu dan toch weer een nieuw artikel.
Er is erg veel gebeurd de laatste tijden. Buiten alle drukte van het publiceren en promoten van mijn boek om, moest er ook gewoon worden gewerkt en zijn we op vakantie geweest. Dat laatste was helaas geen succes, met voedselvergiftiging hebben zowel Peter als ik allebei twee keer in een Turkse kliniek gelegen, incl. infusen, medicijnen etc. Wij waren blij weer thuis te zijn.
Daarnaast ben ik in gedachten ook nog steeds erg met mijn moeder bezig, daar valt niet aan te ontkomen. Vrij recent hebben we een herdenkingsavond gehad in het verzorgingshuis waar zij de laatste drie maanden verbleef, het is mooi dat zij dit hebben willen organiseren.

Ik krijg veel reacties van mensen die mijn boek hebben gelezen. Blijkbaar heb ik toch iets neergezet waar je je zakdoek bij paraat moet houden, want bijna iedereen schrijft dat het zo emotioneel en indrukwekkend is. Negatieve reacties heb ik, naar alle eerlijkheid, nog niet gekregen.
Iedereen die zo lief heeft gereageerd, wil ik hiervoor bedanken.
Als je ook belangstelling hebt, kan je naar www.mijnbestseller.nl/dagmam. Alle informatie kan je daar verder vinden.


Zomaar wat reacties die ik heb gekregen op mijn boek;

...Hee Angela, ik heb zojuist je boek uit! Meid wat heb je dat ont...zettend goed gedaan. Ik heb hem gelezen met bewondering en emotie!! En ook ik weet niet hoe het voelt, ik weet wel hoe het voelt om die zus te zijn, zoals jou zus.. Wat is het toch allemaal klote hè ! Ik hoop dat veel mensen wat kracht kunnen halen uit datgene wat jij en hoe jij he...t hebt opgeschreven.

Woow dit is niet zomaar een boek dat je even in de trein leest. Ik ga hem verder thuis lezen als ik in bed lig, want ik kan mijn tranen niet onder controle houden. Ik heb me nooit gerealiseerd hoe diep die pijn van een ouder kan gaan als je een kind verliest. Mooi geschreven allemaal.

Indrukwekkend!

Ik ben hierdoor gaan nadenken, mocht het ooit nog eens in mijn omgeving gebeuren zal ik zeker anders gaan reageren. Je hebt me een hoop geleerd.

Een kennis schreef: 'Boek binnen, begonnen met lezen, steeds stoppen, emoties schieten alle kanten op'.

Iemand die in de week van Jordy veel aanwezig was, liet weten: 'Lieve Angela Net het boek binnen gekregen. Ik heb een paar bladzijden gelezen maar moest stoppen. Wat heb ik een respect voor jou dat je de Kracht hebt gehad om dit op papier te zetten meis'.

Lieve kaartjes met felicitaties voor het uitkomen van het boek.

Een prachtige bos bloemen, ook met felicitaties voor het boek.

Hartverscheurend. Angela schrijft zo intens dat je als lezer iets beleeft dat je niet wilt beleven. Ik zou voor Angela en voor Jordy willen dat men dit boek koopt en leest! Ondanks de emotie die het oproept die soms teveel wordt, ondanks dat je niet geconfronteerd wilt worden met de grootste angst van elke ouder.

Hey Angela nog even een laat berichtje. Wou je even laten weten dat ik het boek binnen heb ging super snel. Heb net al twee uur lang zitten lezen ( en ik lees nooit !) Echt heel knap gedaan van je compliment!