De cover is ook klaar!

Ik ben weer een hele stap verder. De cover is klaar! In mijn vorige blog heb ik verteld over de problemen met het ontwerp, dat deze nu nog niet door de software van de uitgever bewerkt kon worden. Tot mijn teleurstelling zou het eind september worden voor het zover was. Maar, overleg was gelukkig mogelijk en er is voor mij een uitzondering gemaakt. De uitgever begreep ook wel dat ik niet meer wilde wachten en heeft ervoor gezorgd dat het handmatig is opgemaakt, op de manier zoals ik het wilde hebben. Helemaal goed dus, en fijn dat er zo'n samenwerking is ontstaan.
De volgende fase is het wachten op het proefexemplaar dat wordt afgedrukt, waarna ik na goedkeuring alles open kan gooien. Dan kan het door iedereen worden aangeschaft en gelezen. Het is erg spannend allemaal.
Nu is het zaak dat ik er bekendheid aan geef. Dus heb ik een fanpagina aangemaakt op facebook en een hyvespagina. Ze zijn te vinden op http://www.facebook.com/pages/Dag-mam/369270259810596 en http://dagmam.hyves.nl/. Van deze pagina's kan je lid worden, waarmee je automatisch op de hoogte blijft van de laatste nieuwtjes.
Nog meer acties gaan er komen, in een volgende blog vertel ik daar meer over. Dit is gewoon vast een start.
Inmiddels begin ik toch wel een beetje de kriebels te krijgen...