Geschreven op 13 september 2009

Herinneringen


Herinneringen...aan de vele verjaardagen die er zijn geweest. Hoe ik vandaag de dag zal doorkomen, zal beleven, ik heb nog geen idee. Wat hadden we toch altijd gedacht dat mijn 50e verjaardag anders zou zijn. Wat zou je, samen met je broer, voor gekkigheid hebben uitgehaald?

De eerste tranen zijn al gevloeid, voor jou wil ik proberen vandaag sterk te zijn en niet te huilen als er anderen zijn. Voor jou zal ik toch proberen om voor de buitenwereld een beetje vrolijk te zijn.
Straks kom ik even naar je toe, mij kan je niets meer geven maar dat is niet erg. De mooie herinneringen, daar heb je mij al heel veel mee gegeven en die zullen altijd in mijn hart gekoesterd blijven.
Voor jou heb ik weer een prachtig bloemstuk in het hart gemaakt, die leg ik straks bij je neer. Ik hoop dat je het mooi zal vinden.

Met zijn allen, en daarmee bedoel ik Manon, Patriek, Quint, opa en omi, Don en Syl, Steffen en Jesper, en natuurlijk Jeroen, Peter en ik, straks zijn we samen bij jou, zo is er toch een moment van samenzijn vandaag.

Lieverd, ik mis je, steeds meer en meer en meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd