Geschreven op 20 september 2009

Nieuwe site


Hyves, eigenlijk heb ik er niets mee. Voorheen deed ik er ook helemaal niets aan, pas sinds 11 mei ben ik actief geworden op de hyves. En nu hou ik dagelijks maar liefst drie hyves pagina's en de dierbareherinneringen site in de gaten! De onoverzichtelijkheid van vier pagina's neemt toe en dat is niet handig. Daarom ga ik het nu anders aanpakken. De domeinnaam van Jordy heb ik opgekocht, dus nu bestaat er een eigen site die de naam www.jordymatthijssen.nl draagt.
Hierop gaat een complete website verschijnen, waar ook alles wat op hyves is gezet verzamelt gaat worden. Voor het zover is zal er nog wel enige tijd overheen gaan, want het is best moeilijk om een website op te bouwen. Vooral, of misschien juist wel, omdat ik alles perfect in orde wil hebben. Alles moet kloppen, alles moet mooi zijn, het moet de uitstraling krijgen die ikzelf voor ogen heb.

Ik heb mezelf daarom ook enige tijd gegeven en maak me om een maandje meer of minder niet zo druk. Een streefdatum heb ik niet, ik zie wel wanneer het af is en dusdanig naar mijn zin dat ik het de lucht in wil gaan sturen.
Tot het zover is, staat er wel vast een inleidingspagina op zijn site. Zo kan er vast een beetje geproefd worden van het idee zoals het (waarschijnlijk) zal gaan worden. Een eerste indruk kan je hier vast op krijgen.

Wil je er vast naar kijken? Surf dan naar www.jordymatthijssen.nl en zet dan ook even je geluid aan. Reacties of suggesties kunnen worden gegeven op http://www.jordymatthijssen.nl/.
Uiteraard mag iedereen nog steeds op hyves blijven schrijven, alles wat je hier neerzet wordt straks naar de nieuwe site meegenomen, dus daarvan gaat absoluut niets verloren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd