Jeroen is geslaagd!

Het was weer een drukke, intensieve en spannende week.
Met de verjaardag van Jeroen, het afwachten op de uitslag van zijn school, de verrassingsdag voor Syl en het inmiddels weer steeds meer gaan werken, was het al met al een drukke, intensieve en spannende week.
Maar alles is goed gekomen!
Jeroen is geslaagd, jippiee. Nu gaat hij komend schooljaar naar de hoge school in Leiden waar hij commerciële economie gaat studeren. Ik wil hier best bekennen dat ik apetrots op hem ben. Na zo'n moeilijk jaar moet je dat toch maar even voor elkaar zien te krijgen.
Dus wilden wij zijn verjaardag ook een beetje leuk aanpakken. Tja, daar hadden we toch een probleem, want op de 25e als Jeroen jarig zou zijn, was er ook een verrassingsfeest voor Syl omdat zij 25 jaar in het vak zit. Syl wist hier niets van, dus hebben we maar verzonnen dat we op de 24e met zijn allen voetballen wilden kijken. Met een lekkere bbq vooraf, was dit gelijk het vieren van Jeroen zijn feest. Ondanks de doordeweekse dag is het allemaal erg geslaagd en was het zeker erg gezellig.
Op vrijdag is de dag voor Syl ook geslaagd geweest. Zij was erg verrast, iedereen had het echt geheim kunnen houden. Hoe die dag door haarzelf is beleefd, mag ze zelf vertellen. Dus Syl; het wordt tijd dat ook jij weer een blogje schrijft!

Inmiddels heb ik het werken ook weer meer opgepakt. In plaats van af en toe, ben ik nu de hele zomer volgeboekt. Ik ben zelf benieuwd hoe het me zal bevallen na zo'n lange tijd van onregelmatig werken naar nu weer een structurelere aanpak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd