Opvallen tussen al die andere schrijvers

Zo af en toe denk ik bij mezelf dat het de hoogste tijd is om weer het een en ander op te schrijven. Alleen gebeuren er niet altijd belangrijke dingen die de moeite waard zijn om op deze blogsite te vermelden.
Schrijven doe ik trouwens genoeg, alleen nu nog niet zichtbaar voor jullie. Mijn boek vordert gestaag, al heel wat woorden zijn inmiddels aan het papier toevertrouwd. Of ik ooit een uitgever zal kunnen vinden die er wat in zal zien, is maar de vraag. Het verhaal gaat dat uitgevers enorm veel manuscripten binnen krijgen en je moet maar net tussen die hoeveelheden opvallen. Maar zelfs dat maakt niet uit, tegenwoordig zijn er meer mogelijkheden om een boek daadwerkelijk te laten drukken en uit te geven.

Met het mooie weer van de afgelopen week heb ik uren in het zonnetje gezeten, met de laptop op schoot. Als vanzelf kwamen de woorden die ik mijn hoofd had op het papier terecht, het kostte geen enkele moeite. Terwijl ik ook wel periodes heb dat ik naar het scherm zit te staren en er niets uitkomt, ondanks dat het in mijn hoofd zit te malen. Op sommige momenten is het lastiger om je gedachten in geschreven woord te vertalen dan op andere tijdstippen. Dan kan ik voor de pc of de laptop zitten en zit ik mijn tijd eigenlijk nutteloos te verdoen.

Inmiddels zijn we nu ook daadwerkelijk begonnen aan het opknappen van de kamer die we nu over hebben. Daar zal een heel mooie plek komen voor Jordy, waar ik veel van zijn spulletjes zal gaan uitstallen en veel foto's wil gaan ophangen. Waarbij zijn plekje beneden uiteraard ook behouden blijft. Gisteren heb ik het raamkozijn en de verwarming in terra geverfd, ik vond het een passende kleur bij Jordy vanwege de oranjebrigade. De muren zullen vooral licht blijven, zo groot is de kamer nu ook weer niet. Maar reken maar dat ook de kleur groen in de kamer verwerkt zal gaan worden.
Het zal vast en zeker een heel mooie kamer gaan worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd