Gokje gewaagd; manuscript is geplaatst!

Momenteel is het best stil. De zomer duurt voort en dat betekent dat veel mensen weg zijn.
Heel normaal is het ook dat mijn zus weg is met haar gezin. Ik gun het ze van harte, ook zij hebben veel te verduren gehad en hebben even een adempauze nodig. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de regelmatige gesprekjes en mailtjes nu wel erg begin te missen. Wat mij betreft mogen ze weer naar huis komen. Gelukkig duurt dit niet zo lang meer, nog een klein weekje en dan kunnen we elkaar weer zoveel spreken als we willen.
Het is maar goed dat ik nu zoveel werk heb. Vrijwel elke dag van de week ga ik erop uit en rijd ik vele kilometers door de regio om mijn cliƫntenroutes te rijden. En als ik dan thuiskom is er nog steeds genoeg te doen want ik ben bezig met de inrichting van de kamer waar alle spullen van Jordy komen.
Het wordt mooi. Het wordt een plek waar rust is, waar ik in stilte kan mijmeren over de dingen die zijn geweest. Waar ik verdriet mag hebben, waar ik met Jordy kan praten.

Verder heb ik besloten om toch een gokje te wagen en heb ik een deel van mijn al aardig voltooide manuscript geplaatst. Uiteraard kan ik mijn boek altijd nog in eigen beheer uitgeven, maar stel dat het toch opvalt tussen alle anderen. Je weet tenslotte maar nooit. En een beetje hulp van professionels zou toch wel prettig zijn, zeker voor een beginner zoals ik.
Wie mee wil lezen kan hiernaast op de widget klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd