Welk doel gaat het worden?

Inmiddels is het alweer twee weken geleden dat ik het manuscript op tenpages heb geplaatst.
Ik ben verbaasd dat er al 93 aandelen zijn verkocht, verdeeld over maar liefst 24 aandeelhouders. Het zou mooi zijn als dit de komende weken zo door blijft gaan. Iedereen die tot nu toe het vertrouwen in het boek heeft uitgesproken door mee te doen, wil ik nu alvast bedanken.
Maar ook als we de beoogde aantallen niet zullen halen, zal het boek in elk geval toch uitkomen. Het zal alleen vele malen lastiger zijn, zonder professionele begeleiding en alles in eigen beheer. Maar ongetwijfeld zal ik ook daar dan wel weer uit zien te komen.
In mijn vorige bericht heb ik al aangegeven dat ik dit boek niet uit winstbejag wil uitgeven. De reden zal iedereen wel duidelijk zijn, ik wil aan dit onderwerp niet verdienen. Wel was het moeilijk om te bedenken wat ik er dan wel mee wil. Inmiddels heb ik een paar doelen op het oog die naar mijn mening gerelateerd zijn aan wat Jordy en ons is overkomen. Met aftrek van gemaakte kosten wat vooral het geval zal zijn als ik het in eigen beheer uitgeef, zal het grootste deel van mijn eigen opbrengst hier naartoe gaan. Welk doel het precies wordt laat ik in de komende weken weten, ik wil er in alle rust nog even mijn gedachten over laten gaan.
Suggesties zijn overigens welkom!
Ik zeg 'grootste deel' van de opbrengst, omdat ik een klein deel zal gebruiken om iets moois bij Jordy te plaatsen.

Afgelopen week was ik ongelooflijk blij dat Syl er weer was. Na weken van vakantie die er natuurlijk bij horen, was het heel fijn om weer even bij te kunnen praten. Ons gespreksonderwerp is niet moeilijk te raden, we halen samen graag onze herinneringen aan Jordy op. Een traantje kon ook weer niet uitblijven, het lijkt wel of dat nooit overgaat. Gelukkig kunnen we ons verdriet delen, samen met Jeroen en Peter, maar ook met Don, Steffen en Jesper. In de vakantie is wel gebleken hoezeer het ook de kinderen van Syl nog bezig houdt.
Zal dat altijd zo blijven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd