Drukke dagen

Het zijn drukke dagen. Zomaar ineens, uit het niets lijkt het wel, gebeuren er dingen waar ik nog lang over na zal denken. Een aanbod van Valentine (tenpages) om een sessie aan te gaan met een communicatie deskundige vond ik erg plezierig. Nu had ik van haarzelf ook al de nodige tips gekregen, maar ik bedacht dat het zeker geen kwaad zou kunnen. Inmiddels is dit al gebeurd en heb ik het gevoel dat ik er echt het nodige van heb opgestoken. Woensdag, als de journaliste komt, zal blijken of ik het ook voldoende in de praktijk zal kunnen brengen.

Een uitnodiging van iemand die mij heel nabij staat om mee te gaan naar een medium, daar had ik behoorlijk mijn twijfels over. Toch heb ik het uiteindelijk gedaan. Tot mijn verbazing zijn er dingen gezegd die niemand kan weten. Er is meer dan genoeg wat privĂ© wordt gehouden, ondanks deze blogs en mijn boek, maar toch kwamen er zaken aan bod waarvan ik me echt afvraag hoe dit mogelijk is dat een vreemde dat aan mij of ons kan laten weten. Sceptisch blijf ik, maar de twijfel is toch enigszins toegeslagen. Zou er dan toch meer zijn tussen hemel en aarde? Is het dan toch mogelijk dat er contact gelegd kan worden? Het duizelt me en het antwoord weet ik niet. Maar de informatie, de achtergronden die zijn gezegd en verteld, hier zal ik nog heel lang over na blijven denken.

Gisteren verder een heel gezellige avond gehad. Lekker gegeten met Don en Syl, heerlijk zitten kletsen.
Dat was echt heel fijn, ongedwongen kunnen we over Jordy praten, uiteindelijk staan we zo dichtbij elkaar, vooral Syl en ik zullen daar nooit genoeg van krijgen. Maar uiteraard hebben we het ook over andere dingen gehad en hebben we ook gelachen. Gelukkig, dat lukt onder elkaar weer op een manier zoals het prettig is.
Het voelde gewoon goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd