'Voorlopige' afsluiting

'Voorlopige' afsluiter, zo is de titel van deze blog. En die titel mag heel serieus worden genomen door alle lezers. Het tot nu toe uitblijven van resultaten van gevoerde gesprekken met officiƫle instanties, de telkens opnieuw terugkerende teleurstelling in een aantal serieuze zaken, het erkennen van belangrijke feiten, het doordringen van het belang aan anderen van sommige zeer belangrijke gegevens, het zijn allemaal dingen die energie opvreten.
Teveel energie.
Hierdoor blijft er weinig over om me nog te werpen op de dingen die ik echt wil, zoals het schrijven van blogs, het verder gaan met mijn boek die overigens richting voltooiing gaat maar waarvan net dat laatste beetje maar niet wil lukken, het (her)inrichten van mijn huidige leven met een bijbehorend blijvend gemis op een manier die enigszins acceptabel kan zijn voor mij, mijn gezin, mijn naaste omgeving.
Het wegblijven van de inspiratie, het terugwerpen op jezelf, het accepteren en omgaan met mijn gezondheidsproblemen, het leren omgaan met mijn omgeving die anders tegen me doet sinds 11 mei 2009 zijn zaken die meer van mijn incasseringsvermogen eisen dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.

Daarom heb ik besloten dat dit 'voorlopig' mijn laatste blog gaat worden.
Op het moment dat er meer bekend is, dat er meer zaken zijn verhelderd, dat dingen zijn verduidelijkt, dan pas is het moment weer aangebroken om opnieuw mijn blogs te gaan hervatten.
Voor zover bedank ik alle trouwe lezers en hoop ik dat ik jullie over een tijdje, als ik het schrijven ga hervatten, jullie allen opnieuw tot mijn trouwe lezers mag rekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan worden gereageerd